Reklama zewnętrzna – istotne wskazówki

1. Poznaj swoją grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy bądź znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jak przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują artykuł czy usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.

2. Właściwa lokalizacja

Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest mocno istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu winien opierać się na rodzaju reklamowanego artykułu bądź usługi, grupie docelowej i budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę niemało czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz również dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, zanim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się niekonwencjonalnymi ideami na reklamy zewnętrzne

Niekonwencjonalne pomysły na reklamy zewnętrzne są znaczące, żeby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdywał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak inna od owego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie oraz jakże zapewnić im wartość, której także nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy artykuł, możesz chcieć zareklamować go w naturalny sposób, ażeby ludzie zauważyli to, kiedy idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.